Як ми аналізуємо МФО?
Безліч наших читачів запитують – як ми оцінюємо діяльність мікрофінансових організацій? На що опираємось, аналізуючи їх? Як виносимо остаточний вердикт? Насправді, це все нескладно і зараз ми розповімо чому.
Загальна структура
Всі наші огляди пишуться по певному шаблону. Ми намагалися виділити основні моменти, які могли б зацікавити потенційного позичальника, тому такими категоріями стали:
- Доступні кредитні суми;
- Терміни погашення кредиту;
- Відсотки за користування позикою;
- Необхідні документи для отримання кредиту;
- Швидкість обробки заявки;
- Консультації по кредитах;
- Зручність і зрозумілість сайту;
- Загальні підсумки.
Потім ми надаємо основну публічну інформацію про сервіс, де вказуються його офіційна (юридична) назва, телефони, електронна адреса, річна процентна ставка, вік позичальника і термін кредитування.
Детальний аналіз сайту
Для оцінки МФО ми йдемо прямо на її сайт – це найдієвіший спосіб побачити діяльність компанії очима потенційного позичальника, тому що 95% всіх кредитних сервісів працюють онлайн.
Далі ми починаємо вивчати всю інформацію на сайті, розподіляючи її за перерахованими вище категоріями. Не завжди вся інформація є доступною та зрозумілою, тому нам доводиться шукати її на всіх сторінках сайту, в документації. Ми спеціально не використовуємо зовнішні джерела інформації (інші сайти або каталоги, за винятком платформ для відгуків), щоб дати об’єктивну оцінку тому, що є, адже саме від якості інформації на сайті залежить, оформлять там кредит чи ні.
Крім структурної частини ми також приділяємо увагу юзабіліті сайту – наскільки зручний і приємний дизайн, яка якість навігації по сайту, що кидається в очі. Часто кредитники не приділяють цьому значної уваги, а слід: якщо потенційному клієнту хочеться запхати собі міксер в очі від того, що він бачить на сайті, де з’явиться бажання взяти там кредит? І повірте, що для деяких сайтів міксер дійсно потрібен.
Прозорість і чесність
При написанні оглядів ми не керуємося ніякими “поблажливими” мотивами – всі огляди пишуться так, як ми це бачимо очима потенційного клієнта. Якщо на сайті є недоліки – ми їх описуємо, якщо є позитивні моменти – ми їх описуємо. Нам не платять за хороші або погані огляди – ми самі собі господарі на https://go-credits.com/.
Навіщо тоді ми розповідаємо про організації, які нам за це нічого не заплатять? По-перше, ми просто беремо участь в партнерській програмі, тобто ми слугуємо просто інформаційною платформою для інших і якщо користувач стає клієнтом якоїсь організації, ми отримуємо невеличкий відсоток. По-друге, ми пишемо огляди, бо нам подобається писати про сферу мікрокредитування в Україні і ділитися своїми знаннями з іншими.
Ось так. Сподіваємося, тепер вам все зрозуміло. Вигідних Вам угод!